Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

Jak postupovat při reklamaci

Dostane-li kupující nedopatřením vadný výtisk nebo jiné než objednané zboží, má právo na jeho výměnu. Vadné nebo jiné než objednané zboží zašlete prosím zpět prostřednictvím České pošty (nikoli dobírkou) či jinou přepravní službou na adresu:

MAASS FUTURE s.r.o.

Pod Harfou 933/74
190 00 Praha 9 – Vysočany

(Na této adrese není možné vyřídit reklamaci zboží osobně.)

Do balíčku přiložte jednoduchý dopis, kde popíšete vady, které jsou důvodem Vaší reklamace. Součástí musí být kontakt na Vás a způsob, jakým chcete reklamaci vyřídit (např. Oprava, vrácení peněz atp.)

Jak postupovat při vrácení zboží

Každý zákazník má dle zákona právo odstoupit do 14 dní (od převzetí zboží) od kupní smlouvy. Pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořte jednoduchý průvodní dopis s číslem objednávky a zašlete jej spolu s vráceným zbožím na adresu:

MAASS FUTURE s.r.o.

Pod Harfou 933/74
190 00 Praha 9 – Vysočany

(Na této adrese není možné vyřídit vrácení zboží osobně.)

Peníze za vrácenou zásilku Vám zašleme do 14 dnů od obdržení Vaší zásilky. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí Vás budeme kontaktovat.

Upozorňujeme, že možnost vrácení zboží se nevztahuje na zakázkovou výrobu!

Žádné produkty v nákupním košíku